środa, 20 marca 2013

Wyniki

Hejo zapomniałem zamieścić te wyniki więc je teraz zamieszczam o to one:

1.miejsce !
Wyróżnienie.
Zacznę od  1.Miejsca zajęła je Klaudia. Lecz niestety pamiętam co było w nagrodę dam czekoladki i jeszcze jakiś upominek. Mam nadzieję, że starczy napisz mi prosze kiedy możesz wejść oczywiście w komentarzach. A teraz kilka słów o jej pracy jak mi się podoba itp. Prace jest ogółem Fajna i myślę, że jakby wysłało ją więcej ludzi to i tak by wygrała właśnie ona. Udało Ci się ładnie to poskładać i zrobiłaś także dobry format pracy nie tak jak inne dostałem. W komentarzach możecie mnie teraz obrażać za opinie lub na odwrót. Jest też zamieszczona praca z wyróżnieniem a za co to wyróżnienie:
-Po 1. Format.
-Po 2. Odbierzność od tematu.
-Po 3 Nic nie udało mi się z niej zobaczyć.
Pare rad jak robić większe zdjęcia na bokach są takie jakby kwadraciki kliknij na niego i wyrównaj i BUM gotowe czy to takie trudne nie ! Bo bez urazy, ale praca jak na razie jest do dupy. Za wyróżnienie nie ma nagród. Jak jakaś praca nie doszła to przykro, mi że tak wynikło :P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz