poniedziałek, 18 lutego 2013

Powitania i Cała Reszta :P

Hej ! Jak tam wam mija dzień mam nadzieję, że dobrze bo mi tak. Zauważcie, iż ten blog jest nowy ale na pewno szybko będzie rozkwitał w obserwatorów i odwiedziny (przy najmniej tak myślę). Ten blog ma służyć przede wszystkim do pomagania w grze z tak zwanymi bugami itd. a oprócz tego będzie trochę odstępujące od tematu różne eventy ;). Co do tego jak nie znacie czegoś lub nie umiecie na awatarii to napiszcie na ten E-mail odpowiem w okresie 2-3 dni, ale jeżeli zdażą mi się opuznienia to nie spamujcie, bo ja jestem człowiekiem i mam własne życie. Odpowiedzi będą wstawiane do zakładki Pytaj.
                                                                                                            E-mail: blogeroiwcz15@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz